Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має такі можливості:
- Обмінювати товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути чи обміняти товар неналежної якості.
Критерії обміну товару:
- Наявність чека.
- Товар в оригінальній упаковці з пломбою, невикористаний.
- Звернення протягом 14 днів після покупки.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар за телефоном +38 099 237 4905 або електронною поштою m.megaprice@gmail.com.
- Вкажіть номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару продавцем протягом 3 робочих днів ми повернемо вам гроші або обміняємо товар.
- При поверненні товару протягом 14 днів із моменту покупки вартість відправки оплачує клієнт. Розрахунок вартості доставки здійснюється за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оцінної вартості товару.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар за телефоном +38 099 237 4905 або електронною поштою m.megaprice@gmail.com.
- Вкажіть номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару продавцем протягом трьох робочих днів ми повернемо вам гроші або обміняємо товар.
- Усі послуги перевізників чи комісії, а також переказ коштів здійснюються за наш рахунок.
Обмін та повернення товару здійснюються через Нову пошту, а також за фізичною адресою:
-
проспект Волі, 42, Луцьк, Волинська область, 43000, тел +38 099 237 4905.
Повернення коштів проводиться після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом до відділення Нової пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти продавцем.
Претензії та питання можна ставити за телефоном +38 099 237 4905 або в онлайн-форматі, заповнивши форму зворотнього зв'язку. При складанні претензії застосовується чинне законодавство.